Veel gestelde vragen.

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Wij hebben de antwoorden op je vragen...

Hoe werk het proces?

- Meld je aan via het aanmeldformulier, onze accountmanager zal contact met je opnemen en jouw wensen in kaart brengen

- Aan de hand van je wensen zullen we een passend voorstel doen

- Indien akkoord met het voorstel, zal onze administratie je gegevens verwerken in ons systeem en ontvang je een welkomsmail met inloggegevens voor de portaal

- Vanaf de startdatum ontvang je potneitële klanten in je mailbax/crm-systeem en in de portal

Ik heb vragen over de factuur?

Je kunt ons bellen op +31 10 303 18 12 of mailen naar customercare@rev-ops.nl.

Vermeld je naam, bedrijfsnaam en contactgegevens. 

Hoe kom ik in contact met jullie?

We zijn te bereiken op +31 10 303 18 12, maar liever via customercare@rev-ops.nl.

We streven ernaar om binnen 24-uur contact met je op te nemen.

Zijn er onverwachte kosten?

Tijdens het kennismakingsgesprek inventariseren wij je wensen. Wij leveren dan ook alleen leads die voldoen aan jouw wensen. Iedere doorgestuurde lead zal gefactureerd worden.

Betaal ik abonnementskosten?

Nee! Je betaalt geen abonnementskosten, je betaalt alleen de kosten voor de ontvangen leads.

Ik wil alleen leads uit mijn werkgebied?

Tijdens het gesprek met de accountmanager bepalen wij je werkgebied, daardoor zul je alleen leads ontvangen uit jouw werkgebied.  

Hoe vaak factureren jullie?

Wij factureren om de 14 dagen, je hebt dan 14 dagen de tijd om de factuur te voldoen.

We bieden meerdere mogelijkheden aan om te kunnen betalen, zoals bankoverschrijving, ideal, creditcard, automatische incasso en via Mollie. 

Kan ik leads reclameren?

Uiteraard! Mocht er onverhoopt een lead tussen zitten die buiten de samenwerking vallen kun je de lead binnen 14 dagen, na ontvangst, via de portal reclameren.

In de portal kun je aangeven om welke reden je de lead wilt reclameren, zonder opgaaf van reden is de reclamatie ongeldig.

Twijfel je of je een lead kan reclameren? Neem dan contact op via customercare@rev-ops.nl.  

Waar kan ik inloggen?

Je kunt via "Portal" in het keuzemenu naar de portal.

Je kunt ook naar https://revops.leadbyte.co.uk gaan om in te loggen. Gebruik bij het inloggen je gebruikersnaam en wachtwoord. Deze zijn terug te vinden in de 'Welkomsmail".

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten?

Je kunt je gebruikersnaam op vragen via customercare@rev-ops.nl, vermeld zowel je naam als bedrijfsnaam en wij zullen zo snel mogelijk je gebruikersnaam mailen.

Je kunt op de inlogpagina klikken op 'wachtwoord' vergeten, je ontvangt dan een mail om je wachtwoord te resetten. Mocht je meer hulp willen mail dan naar customercare@rev-ops.nl.

Laten we samen jouw groei realiseren.

Start nu je groei!